mobilnörd

mooooooooooorsning! jävlar vad kommentarer det rullar in. tack så jätte mycket för tipsen <3

ska strax fixa mig och åka till skolan, vi hörs senare. men först ska jag göra ett sånt där "test" eftersom att jag inte behöver stressa, kan ta de lite lugnt!

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?

tjej.

Var det en tjej eller en kille som smsade dig senast?

kille

Gå in på inkorg

Vad står det i ditt 2:a sms och vem är det ifrån?
man kan inte förklara genom sms, de är svårt tro mig, man måste byta massa siffror <3<3 när jag kommer får du. o vem ska du smsa föresten :P ? <3 - ifrån min zemer.

Vad står det i ditt 10:e sms och vem är det ifrån?
men gör inte de heller :( för du är bra för mig, jag behöver dig :$ säger det själv faktiskt <3<3 älskar dig för mycket de är därför jag är så beskyddande <3 - ifrån min zemer

Vad står det i ditt 16:e sms och vem är det ifrån?
jag älskar dig också din jävel :P <3<3 - samma person där

Gå in på skickade meddelanden


Vad står det i ditt 3:e skickade sms och vem är det till?
vad gör du bebis? <3 till min zemer

Vad står det i ditt 25:e skickade sms och vem är det till?

är med verro, kom om du vill <3 sj? till min kusin

Vad står det i ditt 33:e skickade sms och vem är det till?
HAHAHAHA jo. och förresten "selma varför skriver du (nt) ?" HAHAHAH så söt är du hjärtat <3 till min zemer


Vem ringde dig senast?
verro


Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
på min zemer.



Vilket språk är din mobil på?


svenska


Vad heter din ringsignal?

Pitbull - hotel room



Hur många sms har du i din inkorg?

vet inte, de står inte. men övermånga!


Hur många sms har du i kategorin "skickat"?

står nt, men nt så många (raderar dom ofta)


Vad har din mobil för färg?
brun/guld aktig.


Vad heter din mobil?

Sony ericsson W890i

Vart har du din mobil när du sover?

BREVID MIG! - håller i den ibland, om jag råkar somna medan jag smsar :$ - smsnörd.

Sista frågan, var detta ett roligt test?
nej :(

haha, pusspuss

Kommentarer
H A I D I J A K O B S S O N

Godmorgon ! :)



Blogg: http://haidis.se/
2009-09-22 @ 08:17:18
Anonym

TJA:) gördu?



Blogg: http://deity.blogg.se/
2009-09-22 @ 16:00:21


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!