miss it!

jag och min kusin har precis gjort lite mackor och så dricker vi multivitamin saft =) övergott! hon ska sova här inatt.

måste bara lägga ut denna bilden:
sommaren 2008, när vi allihopa ifrån klocket smet in på himpa och hade hur kul som helst!


sommaren 2008 var nog den bästa ever! 06 också.. men 08 var verkligen skön. då vi alla hängde ihop, och hade de alltid roligt. vi var i klocket och fick med oss alla till himpa denna dagen, eller många var vi i alla fall. var de den gången då väktarna kom på oss, då alla stod på led och klädde på sig? hahahaha! det var så jävla roligt. fast vet inte om de var denna gången. eller om det var andra gången vi var där. i alla fall, den gången väktarna kom, så gick vi ut därifrån, och drog en bit bort, under en bro. vi stod där en stund, pratade, skrattade - påpekade flera gånger att vi skulle hålla käften så att inte väktarna kom tillbaka. men de gick inte, vi hade så kul, skrattade, fotade och allt möjligt. efter en stund gick vi tillbaka in på himpa, och den dagen var så mäktig! haha, jag minns när gabbe tog på sig en handduk på skallen (gjorde en turban) fan vad vi skrattade!  jag saknar den sommaren och folket som gjorde allt så roligt! ♥

ups! jag som bara skulle lägga ut en bild.. tankarna strömmade in, och minnena väcktes till liv - så jag var tvungen att skriva lite =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!