min dag

hällu, har inte suttit vid datorn alls idag. vaknade upp brevid min kusin vid 14 tiden idag igen. vi låg och sträckte oss i sängen en stund, sen gjorde frukost och sen dushade jag lite fort. sen gick vi ner till stan och solade en snabbis och sen tillbaka hem till mig ( nu tycker ni säkert att det är skit äckligt att jag inte dushade efteråt, men jag tycker att färgen försvinner om man dushar direkt efter en solning, så jag ska göra de innan jag lägger mig eller imorgonbitti innan skolan!) tog de lugnt här en stund. sen gick vi hem till henne och kollade på film. först kollade vi på något på tv med mina kusiner. sen kollade bara jag och hanna på män som hatar kvinnor. den var faktiskt bra och jag vill gå och kolla på fortsättning (som går på bio nu) sen efter filmen gick vi ner till stan och tog ut pengar, köpte lite godis haha. och efter de drog jag hem, och hanna hem till sig. jag har precis käkat, ska väl sitta här en stund sen blir det sängen.

har för mycket i tankarna nu som bara snurrar runt och det känns som att dom inte tänker försvinna på ett bra tag. jaja, får väl stå ut med de.

godnatt!
(det går inte att lägga in bilder, så det får bli ett tråkigt inlägg .. grått och mörkt)

love you.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!