Medina - Så fin



jag får inte nog av denna låten!

 



hej mamma, jag vill bara säga att jag älskar dig, de var ett tag sen jag sa de. du är så fin!

hon för sig så fint när hon rör sig, hon är så fin, hon berör mig. hon är så fin, hur är de möjligt att gud skapat något så fint som dig.

mamma, du bar mig runt i 9 månader, gav mig liv. jag kollar på ett gammalt kort på dig du var så fin, och än idag du är. även fast de tog sin tid. (när din bror gick bort såg jag hur svag du blev) när din son stack, såg jag hur svag du blev. släpp dig fri och väckla ut dina vingar mamma, för du är änglalik, hos mig finns det ingen annan. som jag ser upp till som jag gör till dig. och när ingen ville lyssna var du den ända där som hörde mig. så jag dör för dig, och ser din kämpa glöd. för jag vet vad du går igenom varje natt. du är mitt enda stöd, och jag har aldrig skämts över dom problemen som du bär på, som gör dig matt. finns ingenting som går upp mot att höra ditt skratt. så elegant, du för dig runt med sån självdistans. och för en ständig kamp (för alla dina män som stack) för din son som stack, men jag är kvar om mamma känner sig ensam inatt.

mer än tacksam för allt de du nånsin gjort, jag ser min pappa tar mig med till nån konstig ort. ännu ett splittrat hem, men de är så de blir. i mina ögon är du endå alltid fin, mamma!

hon för sig så fint när hon rör sig, hon är så fin, hon berör mig. hon är så fin, hur är de möjligt att gud skapat något så fint som dig.

ya mama! jag ser upp till dig, vilken kraft du har. ensam kvinna som krigar genom natt och dag. aldrig fått nått gratis, varje andetag är för dina barn som du lever för. och vi har de bra, tack vare mammas vilja att aldrig vika sig för nederlag. om du trillar går du upp igen omedelbart. så mycket kaos runt omkring dig, ändå ser du klart. klart att du drömmer om ett bättre liv, men du hoppas på en plats i guds paradis. du förtjänar bättre, efter allt den skit, du stått ut med, nu är de slut med.. all misär kära mor, jag lovar att det blir bättre! jag finns alltid här för dig, behöver inte ens räcka ut handen. ya mama, så vacker! den finaste gåvan gud gett mig är mamsen! (du har flyttat nu, för att då din frid, och du förtjänar de så mycket efter all den skit, du stått ut med.. nu är de slut med all misär kära mor bara njut nere vid sjön, där du trivs. du hör hemma på landet, men de finns dagar då jag saknar dig alldeles för hååårt!) men du ska veta att jag förstår, och finns alltid här för dig, behöver inte ens räcka ut handen. ya mama, så vacker! den finaste gåvan gud gett mig, är mamsen!

(dock gjort om texten lite)
jag älskar dig mamma,
du är mitt allt.

Kommentarer
Anonym

"den finaste gåvan gud gett mig, är mamsen!"



Tvärtom :P Du födde inte morsan?



2009-09-17 @ 20:55:38
selma

sant! men låten går så, och man förstår vad som menas med orden ;d



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2009-09-17 @ 21:11:21


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!