jag sover för mycket

jag vaknade vid kvart i 9 imorse. fixade mig fort och tog spårvagnen till skolan, verro mötte upp mig och så tog vi en djoro. sen kl. 10.10 började skoldagen med matte.. efter det var de lunch och sen hem. när jag kom hem pluggade jag LITE matte, sen drack jag kaffe och somnade haha. som min zemer säger " selma du sover för mycket " .. det är nog sant, men dessa nätter som varit, har jag haft sömnproblem. inte sovit alls bra! haha, jaja jag vaknade iaf för en timma sen ungefär.. runt 16.30 - 17.00 tiden.

imorgon är jag ledig, som vanligt. SKÖNT! då kan jag sova hur läääääääääänge jag vill =) sova är nog de bästa som finns, nästan då! nog pratat om det. nae, ska väl inte göra så mycket förutom att plugga lite. får se om min kusin svänger förbi här en stund sen? sånt som märks.

vi hörs =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!