jag skrattar idag

är inte alls trött än.. nu har jag i alla fall dushat och hunnit prata med lite folk på msn. viccy, min bästaste bästa vän är sjuk fortfarande, så hon har tydligen missat massor i skolan,  tycker synd om dig hjärtat. krya på dig och kämpa sen! älskar dig.

jag ska väl sitta här en stund till, fast jag loggas ut ifrån msn ibland pga internet, jävla fittinternet alltså.. skit. jag var mitt uppe i ett seriöst snack här hahaha, så loggades jag ut pga den skiten. vad ska man göra, får väl ta de en annan dag, för hon jag pratade med hade stuckit när jag kom tillbaka.. jag förstår hur du tänker, men din vän är inte värd att förstöra mina planer.. hon kommer inte lyckas heller! tyvärr .. menar inget illa, men hon accepterar inte de jag vill, alltså har hon själv valt detta.

nej, det ska inte bli ett tråkigt inlägg.. fan också haha.
för ..
JAG SKRATTAR IDAG, KANSKE GRÅTER JAG SEN.
JAG VILL LEVA I NUET, INTE ÅNGRA MIG SEN.
SÅ JAG LEVER IDAG, IDAG, IDAG.
MORGONDAGEN ÄR FÖR LÅNGT BORT, MEN VI ÄR HÄR IDAG.
SÅ JAG SKRATTAR IDAG.

vet ni vad? jag är faktiskt lycklig =D riktigt lycklig. och Deniz kommer snart hem igen, fan allt verkar gå bra för mig. skolan och allt, de känns perfekt. två saker kvar, min zemer och min bror.. jag har dansat bort alla taggar, under mina knasiga tider.. så nu är mitt liv som på röda rosor.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!