vinter!

jag säger god morgon, för jag vaknade för en stund sen. var precis inne på farmville och fixade mina odlingar, hahahaha! nu sitter jag här med ett glas cola och njuter av livet. jaja, livet är skönt ibland och jag fick brev av min brorsa häromdagen (har glömt att skriva de i bloggen) .. miss you =)

FAN! känner ni hur kallt de börjar bli nu när hösten är här? snart snöar de också, bara nån månad kvar.. jag pallar inte :( mörkt kl 15.00 och kallt så att man tror att man ska dö. de värsta är nog morgonen, när man ska upp till skolan. de finns INGENTING som lockar en att gå upp.

selma och viccy - sara där på kanten, vintern 08


selma och hanna vintern 08






Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!