jag pallar inte

somnade till en stund?! händer mig aldrig när jag har sovit ut.. oooh.. alltså jag pallar inte vara sjuk =/ hosta, förkylning och ont i kroppen.. kan de bli värre? hoppas inte det! för jag har ingen ork till det. vill vara med min puttinutti bäjbis :( nu ska jag ut till köket, är hungrig. mamma håller nämligen på att laga mat.. eller, ja.. den är nog klar nu haha. sen ska jag lägga mig och kolla på tv. orkar inte sitta uppe. min hosta dödar mig, skit jobbigt. och nu när kvällen närmar sig blir jag överdrivet täpt i näsan. undra hur min natt kommer att se ut.. vi hörs senare om jag gör något vid datorn, annars blir jag sängliggandes och då hörs vi imorgon =)

min bäjbis vill skämma bort mig, han ska få igen den jäveln!
för han vet att jag inte tycker om sånt! haha, puss på dig hjärtat.

kollade förresten igenom lite bilder.

här har ni en ifrån sommaren 08 när jag viccy och hannah var barnvakt.
på bild: zebban, jag och hannah. en varm sommarnatt hahaha.



selma&hannah nån gång förra året?!


selma&hanna i vintras


viccy&selma, januari 09 (döda mig nt viccy, den är trotsallt rätt gammal) <3 hahaha



karin&selma bjärka 09



Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!