ingen skola idag

eftersom att vi hade sovit länge förrigår så var vi pigga inatt, och då beslutade vi ju oss för att sitta uppe och titta på tv, det gjorde vi också! fast vi bläddrade mellan jerry springer och pedros ande. någon som har sett det? det är en spansk serie, överbra. lite B kanske, men bra är den endå tycker jag!

vi gick i alla fall inte till skolan idag, båda var för trötta + hade viccy mensvärk. så vi vaknade i alla fall upp vid 14 tiden, låg i sängen och skrattade som vanligt. vi gick upp och gjorde frukost efter att vi legat i sängen ett tag. och sen gick vi och satt på min dator och kollade våra farmar hahaha! nu ligger viccy och kollar på tv. känner att jag måste dusha. så de ska jag nog göra strax.

just det, haha hela natten igår körde vi med den "oo helvere" när något gick snett eller så. fan vad vi skratta!

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!