i´m hooooome!

mamma väckte oss vid kvart i 9 imorse, men vi låg kvar i sängen till ungefär 9-9.10 sen vid tjugo i tio gick vi till spårvagnen som vi trodde att vi skulle missa, (vi sprang som djur) efter ett tag i skolan gick jag och mötte verro och sen hade jag engelska. min mattelärare var sjuk så det blev ingen matte för min del idag, YES! nej jag vet, de är inte bra i längden, men jag är verkligen sämst på matte så jag vill verkligen inte slå upp matteboken. efter engelskan gick jag och tjejerna och käka. sen så satt vi ute en stund med alexandra, josse och dom. vi fixade även så att abbes mobil kom till rätta igen, någon hade baxat den (nämner inga namn) och efter en stund ute, hade vi ytteligare en lektion, friskvård - jävlar vad vi träna! i slutet blev de lite fotboll. jag och tjejerna vann, självklart ;) - de där.. de där är RIKTI SHIET! ellerhur svarting?

när jag kom hem dushade jag direkt! och sen kom min kusin hit, vi har druckit kaffe och tatt foton som jag kommer lägga upp i nästa inlägg!

en trött psykopat utan smink


lite skämmigt, tre st av oss hade likadana väskor
alexandras, verros och min


tjajjor




ska vi ta en fight eller HAHAHA



Kommentarer
duvetvem ;)

De Där.. DE DÄR ÄR RIKTI SHIET ;D



2009-09-24 @ 01:09:12


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!