hemma med verro!

hemma ifrån skolan! det var bara en lektion idag för att alla lärare skulle iväg på något skit. så det var skönt! sara och amanda kom till våran skola idag med. så efter skolan gick jag, verro, sara och amanda till haga skolan. på vägen dit kommer några killar som sara känner. som säger saker som " oww shit hon i svarta mjukis.. vilken röv" och så hade dom sagt något till sara om mig också. liksom vill man ta kontakt med en tjej, gör man de på rätt sätt. inte på ett omoget, och respektlöst sätt. som dessa gjorde! verkligen skämmiga. och jag har min zemer, vill inte, och behöver ingen mer!

nog pratat om de. nu sitter jag hemma hos mig, med verro. hon ligger i sängen och halvsover och jag sitter här med världens mensvärk. får se vad som händer idag, de är sånt som märks. kusin kanske tittar förbi? aja, pusspuss

amanda och verro(svartingen) i väntan på att sara skulle prata klart me killarna .. (vi var irriterade alla 3 för att hon dröjde så länge)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!