GRATTIS STINALEE!

som äntligen har fått sin lilla dotter, du verkar så glad nu och jag önskar er all lycka =)



för övrigt så ligger jag i sängen, eller jag slet mig upp till datan nu bara för att uppdatera, kände att det var dags att skriva lite. jag har i alla fall varit med min kusin, hon gick hem för en stund sen. vi gjorde väl inte så mycket. skrubba ansiktet och prata och sånt.  när hon gick la jag mig i sängen och kollade på tv. jag fryser och har mensvärk.. värre kan de inte bli. men å andra sidan så är jag hur glad som helst, tack vare min lilla puttinutti =D du är bäst zemer!

tillbaka till sängen och tvn, hörs senare!

Kommentarer
Linda

nenenene inte sjuk. jag är bara inte blind, som du som gillar den smörige.. snart kommer du väl skriva tarkan är het också. HAHAHAHA!



Blogg: http://liiiiinda89.blogg.se/
2009-09-24 @ 19:41:50


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!