godmorgon

.. kanske är för sent att säga? jag och min kusin vaknade i alla fall vid 14 tiden, ÖVER SENT! vi som hade satt alarm kl 12.00 för att åka upp till klocket, det var som sagt "klocket-dagen" idag. och Gonza som är programledare i bobster, var där. vi hade tänkt åka upp även att båda två är sjuka. men vi var för trötta och sega vid 12 tiden, så när jag hörde hannas alarm, vände jag mig om direkt och somnade om!

när vi vaknade gick vi upp och gjorde frukost, te och rostade mackor med ost och tomat på. sen tvättade vi av oss, borstade tänderna och sådär. satt på oss lite sköna kläder. nu sitter jag här, och hanna ligger i sängen med en skål chips på magen och kollar på tv.

vet inte vad som händer idag, det blir nog att vara hemma så att jag är helt frisk tills på måndag, för då är det skola som gäller! viccy kanske skulle komma hit senare också =) .. kul kul. ännu en sjukling i mitt hem. vi kanske borde skapa en klubb? hahaha - någon mer sjukling som vill bli medlem? haha nevars.. jag babblar bara på.

vi hörs senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!