går ut med rose en stund

idag var jag inte i skolan, vaknade med världens smärta i magen. var tvungen att vika mig ner emellan åt. och mamma blev arg på mig för att jag inte gick till skolan, men ska jag sitta där och må dåligt och inte hänga med vad som händer istället? nej tack!

men imorgon är det skolan som gäller. jag har pratat lite med älskling, vad ska man göra.. de kommer alltid problem. men vi klarar oss jämt, ellerhur? .. mamma sa att jag inte fick gå ut om jag inte gick till skolan, men jag ska bara vara ute ett tag.. så nu ska jag dra på mig lite kläder och gå ut och möta rose, umgås med henne lite.. prata och så, de var ett tag sen. och när jag kommer hem ska jag plugga! de är ett måste.

vi hörs när jag kommer hem, om de går att uppdatera då =)
puss

Kommentarer
Egzona

Jag är född i Sverige, jag är ju svensk?



HAHAHAHAHAHAHAAHHA!!



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2009-09-02 @ 17:46:16


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!