fredag.



dagen började med att jag vaknade vid kl 11, väckte Hanna och så kom hon hit. vi åt frukost och fixade oss sen drog vi ner på stan med min mamma. efter en stund skiljdes vi ifrån mamma och mötte upp Ena, köpte lite grejjer som ni kan se nedan! efter att vi varit på stan en stund och traskat runt gick jag och Hanna till netto. snacka om att vi var döda efteråt, tunga påsar och en tung back med läsk. hahaha, Hanna: " jag kommer ha träningsvärk imorgon!" hahahaha. när vi kom hem beställde vi tonfisk pizza, ÖVERGOTT. och coca cola till det, självklart ;) och sen gick hon hem, efter en stund. då hoppade jag in i dushen, så nu är jag riktigt fräsh. köpte rengöringsmedel ifrån apoteket till ansiktet så det har jag använt nu, och ska göra de framöver. 2 gånger om dagen. snacka om att min hud är riktigt babylen nu.

ska väl inte göra så mycket, ensam hemma idag! alltså blir det en mysig hemmakväll för mig själv.



Grå Uggs ifrån new yorker - skitsöta!
Vita knästrumpor ifrån h&m
Svarta benvärmare ifrån h&m
rengöringsmedel ifrån apoteket och leppsyl (beroende)

+ presenter ;) (som självklart inte får synas på bild)

COCA COLA ♥


en trött kusin


(mamma tvingade mig att handla massor ifrån netto också) hahaha


Kommentarer
e

vad kosta din uggs, dösnygga! fanns det andra färger :) svara gärna



2009-09-19 @ 21:18:22
selma

hej hej ;d dom kostade 179 kr och det finns grå & svarta ;D



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2009-09-19 @ 21:39:34
Anonym

tack så mkt (:



2009-09-19 @ 22:06:47


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!