framtiden

2007 i think?


2008, sminkdocka


2009 min överläpp blev lite konstig haha.


jag undrar hur jag kommer se ut om ca 10 år. eller inte bara hur jag kommer se ut, utan också vem jag kommer leva med och om jag har barn då. jobbar jag? eller har mitt liv gått åt helvete. hur bor jag? i lägenhet, kanske radhus.. eller i en stor villa? det är många tankar som snurrar när man pratar om framtiden. det kan vara riktigt härligt att tänka, drömma sig bort om framtiden ibland, samtidigt som de kan vara en riktig mardröm. " när man är liten vill man vara stor, när man är stor vill man vara liten " undra om de är så. ibland vill jag vara 5-6 år igen, och ibland vill jag vara 25,26 år! aja, när tiden är inne så ser vi hur jag har det.

Kommentarer
Linda

hahaha du minns inte vi snackat om det innan? tror vi var samma. att pappa är turk men inte mamma. eller har jag fel? ;) hahaha!



Blogg: http://liiiiinda89.blogg.se/
2009-09-24 @ 20:06:51
Linda

hahaha kolla hon som bara glömmer. hahahaha! har du vart nåt i turkiet i sommar? :)



Blogg: http://liiiiinda89.blogg.se/
2009-09-24 @ 21:05:40
sötnos

Hej =) läser din blogg jätte ofta kan du skirva nåt inlägg om hur du sminkar dig exakt, hur dina ögon blir sådär snea elr vad man ska säga WALLA DE SKIIT FINT. som tex 2008 på den där bilden, sååå fin ja svär. men iaf och insAllah det håller länge med din zemer (:



2009-09-26 @ 12:59:11


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!