FARMVILLE

jag får inte nog av dig zemer <3

.. vaknade vid halv 9, fast jag låg kvar i sängen till kl 9 ungefär haha. sen skyndade jag mig upp, borstade tänderna och de där, klädde på mig och nu är jag här! redan klar. man kan inte tro att jag är tjej va? ;) aja, verro ringde precis så jag får åka själv till skolan, för hon skulle till tandläkaren. ääh, robert väntar på mig där! och viccy, henne ska jag nog strypa. idioten svarar varken på sms, eller när man ringer. SÖMNTUTA!

jag har nog fått mani på att vara inne på Farmville (Facebook) och vet ni? när jag loggade in hade mina jordgubbar ruttnat :( fan! jag som hade kämpat med mitt liv, hahaha.

nu måste jag dra mig till skolan. hörs!
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!