f a r m v i l l e

godmorgon, eller klockan är strax havl 4, och jag vaknade vid 13.30 - 14 tiden. de första jag gjorde när jag vaknade var att jag gick ut till mamma i köket, pratade lite. sen direkt till datorn för att kolla min farm på farmville - beroende framkallande, yes? haha känner mig som en riktig nörd. jag och de flersta av mina vänner har farmville och alla är lika beroende hahaha, katastrof! men så kan de gå.


alltså de låter riktigt tråkigt när man berättar om de: man ska plantera olika frukter/träd och sånt - mjölka kossor, fixa ägg av hönorna, få pengar, komma till ny level så att man har flera olika saker att välja på, att plantera och köpa, hahaha! man får medaljer och grejjer om man sköter de bra, presenter osv.. svårt att förklara men om någon av er fixar en farm efter detta, så lovar jag att ni kommer fastna! tex när viccy var här så sa jag vadfan är de där för skitspel? så började hon visa mig hur man gjorde o sånt. och just de, man måste passa sin farm för annars dör, de man har odlat! haha riktigt nördspel. men överkul!

nu ska jag inte göra så mycket, snart äta frukost! =)
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!