en ny dag

undra hur många dagar jag kommer att vakna?! ääh.. jag tänker konstigt ibland haha. mamma väckte mig i alla fall vid 8, men jag gick upp ungefär 20 över.. sen vid kl. 9.00 tog jag spårvagnen och var i skolan redan vid kvart över? det gick skit snabbt! men det berodde nog på att det inte var så mycket folk i den, och att den inte stannade vid varje hållplats. jaja, hade bara engelska idag också. sen blev de käk med rose och sara. (SARA som är helt förstörd.. han klarar sig hayati! du måste kämpa!) efter det promenerade jag med manne och robert till norrtull, så tog jag och manne spårvagnen där och robert fortsatte till djäkne eller vart han skulle. vi träffade även på lado och tommy i spårvagnen.. haha lado alltså! man behöver bara kolla på honom, så skrattar man. när jag kom hem vid halv 1 gick jag och la mig en stund. vaknade upp nyss, för en kvart sen ungefär haha.. det var nog behövligt. för att min natt var lång.. som jag trodde! somnade gangska sent, och vaknade tusen gånger under natten iväntan på att jag hade fått sms. men jag är i alla fall glad nu. tack gud att du lyssnade på mig.

(det verkar inte gå att lägga in bilder, får se om det går senare.
har ett videoklipp på manne också som jag heller inte kan få tag i. cp telefon!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!