död!

vaknade vid 9 idag, tog spårvagnen till skolan. hade matte lektion idag på en och en halv timma. efter de blev det lunch och lite rast, efter de var de idrott. och vi har idrott i ett gym, snacka om att jag och verro var döda efteråt hahahahahhaa.. inte tränade alls.. men de sköna var att det var bara jag, verro, zlatan och samet som var där idag. ingen annan kom. så det var endå lugnt och skönt med musik och sådär.. mycket skratt också hahahaha! efter idrotten stack jag och svartingen hem till mig och umgicks lite. sen mötte vi hanna och så följde jag och hon verro till spårvagnen. nu har jag precis dushat, ska strax dricka kaffe och plugga med min kusin. självklart pumpar vi ison och fille - jag skrattar idag. ur högtalarna. det blir att sova tidigt idag, och imorgon har jag bara en matte lektion sen är jag ledig på fredag (ledig alla fredagar) yeepp! skit skönt.

men men, har inga bilder ifrån idag.
hörs senare! - om internet inte krashar

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!