demek fika

hej hej, jag och verro gjorde kaffe, knäcke, baguett och daim tårta. ja, vi var hungriga! vi hade inte ätit sen kl halv 12, i skolan. så nu är jag i alla fall mätt, orkade inte vänta på att mamma skulle laga mat, ifall nu undrar varför vi käkade mackor.. haha! och så snackade vi en massa, riktigt mycket faktiskt. allt ifrån SKÄMT till bloggerskor, hur vår klädstil/personlighet är, jämfört med andra. skolan, om oss tjejer, vad vi saknar, vad vi tycker mindre om, killar.. vi prata i stortsett om allt mellan himmel och jord. älskar att prata med verro om sånt, man får verkligen ett gott skratt samtidigt som man kan vara seriös och prata vett med varandra.

verro: här sitter vi medan alla andra brudar går runt på stan och fikar.
selma: hahahahaha ja, demek-fika!
verro: ja fan, mycket skönare! alla människor hade trott vi var psykiska om dom hörde hur och vad vi pratade om.
selma: HAHAHAH sant....
verro: hahahahahahah!

du ska veta att jag alltid finns här för dig, svarting! <3

följde henne till spårvagnen för nån halv timma sen. nu ska jag strax hoppa in i dushen och vid 21 tiden är det svenska hollywood fruar som gäller. och 21.30 sänds älskade, hatade förort på 1an, så de blir väl att glappa mellan kanalerna. glappa? kan man säga så.. jaja, jag förstår, ni förstår, perfekt! =)

vet inte om jag uppdaterar mer idag, får se! måste ju kolla om min "by" (farmville) har odlat klart HAHAHA, då kanske jag slänger in ett godnatt-inlägg, får se helt enkelt! puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!