de där..

tack så jätte mycket för alla tips, så jag ska gå till en frisör trotsallt? hm .. okej då =)

efter skolan promenerade jag och verro till en bank auomat för att hon skulle ta ut pengar, och precis när hon stod där kom våran buss vi skulle åka med (eftersom vi missade spårvagnen) och då stod hon och höll med sina händer där man får kortet och pengarna, och jag sa SKA DU HA MINNESLAPP? hon bara JAA! .. så sträckte jag mig som fan och höll min hand där minneslappen skulle komma ut. undra hur de såg ut? och båda två bara: DE DÄR.. DE DÄR ÄR RIKTIIII SHIIET! sen kom bussen och vi tog den :) hahaha.

när jag kom hem la jag mig i sängen nästan direkt pga min mensvärk.. ajj säger jag bara! vilken tur killar har alltså.. känns som att jag drar den meningen varje månad haha, men killar har verkligen tur. hm, jag lovade min kusin att jag bara skulle vila men såklart somnade jag.. men nu är jag uppe och alla är glada! puss på er.

Kommentarer
Zhiwar

hej :) har en kill blogg så du vet :P

tittar på bloggar din va fin :P



hoppas vi kan besöak varann XD



Blogg: http://zhiwar.blogg.se/
2009-09-22 @ 16:15:21
duvetvem ;)

DE DÄR.. DE DÄR ÄR RIKTIIII SHIIET, HAHAHA



2009-09-22 @ 16:45:47


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!