cp blogg.

alltvarligt talat så får jag d a m p på bloggen, i två dagar i rad har den varit seg på kvällen nu? det är översegt att bara logga in till och med. och tiden drar åt helvete när man bara trycker på att man vill se kommentarer osv.. ooh, riktigt störigt.

men men, jag har i alla fall varit hemma typ hela dagen. åkte till klocket vid 18.30 typ? med min kusin, vi drog till willys och handlade sen satte vi oss på en bänk, då kom jonte och robin en stund. vi skulle träffa rose också, men vetifan vart hon tog vägen. de blev kallt, så vi tog språvagnen hem.. men vi är så dumma i huvudet att vi glömmer plinga när vi ska gå av spårvagnen. så vi fick åka ner till stan, men vi hade turen med oss ;) - spårvagnen stod på andra sidan, så vi hann med den.

jag ska strax lägga mig, väntar bara på att hjärtat ska komma hem.
pussssssssss

- jag skrev detta vid 21.30 - men tänker inte publicera de förns de går att lägga in bilder, vilket verkar vara ett jävla problem..

....
aee jag ger upp, klockan är strax 22.00 så jag lägger in de två bilderna i detta inlägg när de funkar helt enkelt.

de blåste som fan, se mina byxor (luftballong) hahahahahahaha


kusin

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!