borta..

snälla gör inte såhär. jag vet att jag har varit dålig, jag vet att jag har varit kall, "hjärtlös" och lekt att jag inte brytt mig. men gör inte såhär emot mig. de värsta som kan hända, händer mig exakt nu! snälla, jag ber dig, jag ber till gud att du inte ska göra såhär. jag vill inte att något ska hända dig, du betyder för mycket för mig. det finns människor som skulle ge sitt liv till dig, gör inte såhär mot dom och inte mot mig. jag vill inte att det ska sluta på de här sättet. jag önskar att allt var annorlunda, snälla :'( tänk vad vi alla går miste om, om du gör som du säger att du ska göra..

jag klarar inte dehär. tårarna verkar aldrig ta slut, hjärtat slår snabbarna.. känner att jag har svårt att andas efter alla tårar som strömmat ut. vad ska jag ta mig till? vilken bro ska jag välja? alla jag gått på, har ramlat ner.. i vattnet, och strömmen har dragit med dem ner till djupet. jag är rädd att jag också hamnar där snart.. den dagen jag tar ett fel steg, är jag också under vattnet.. borta.. snälla låt det inte hända. jag vill inte!

du betyder så mycket för mig.. förstå de :'(

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!