viccy sover här inatt

hällu bloggen, har faktiskt inte suttit något vid datorn idag knappt, jag gick hem till hanna förut, sen gick vi tillbaka till mig och gjorde tacos, riktigt gott blev det faktiskt. sen vid halv 7 tiden (?) hoppa vi på spårvagnen till klocket, och träffade rose. satt ute och pratade osådär bara. vi halv 8 gick vi och mötte viccy, sen åkte jag hanna och viccy hem till mig. rose sprang hem (hennes odlingar på farmville var klara) hahahahahaha. hanna gick hem för en timma sen, samtidigt började pedros ande, så jag och viccy har kollat på de. nu ska vi inte göra så mycket, vi vart sugna på kycklingputt :$ så vi ska göra de nu.

ska inte till skolan imorgon, har världens mensvärk.. vi hörs senare eller imorgon.
PUSS








Kommentarer
ida

jag har länkat din blogg i min :)



Blogg: http://idavakili.blogg.se/
2009-10-20 @ 11:07:18
Anna

Vilka fina ögon du har tjejen!:)



Blogg: http://annsingens.blogg.se/
2009-10-21 @ 20:09:04


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!