viccy sover här idag

har inte suttit vid datorn alls idag. jag och hanna vaknade vid 14.00, trodde vi, men klockan var bara 1, (vi hade glömt att ställa om klockan) hahaha.. så inatt trodde jag att min klocka var fel, så jag ändrade. men nu är jag tillbaka på banan igen och vet vad klockan är. jag och hanna tog de lugnt hemma hos mig, drack kaffe och sådära. sen gick vi till henne och fixade oss lite, efter de tog vi bussen ut till min syster. gick till hagebycentrum och kollade lite, dom har ju gjort om och de är skit fint där! massor nya butiker och så.

sen gick vi till viking och köpte kebabrulle. gick hem till henne och svullade. jag orkade bara en halv, vart verkligen proppmätt. kunde knappt stå på benen efter hahahaha. sen vid 19 tiden tog vi bussen hem, mötte viccy och så gick jag och viccy hem till mig, och hanna gick hem till sig.

jag hatar verkligen att vara själv, så viccy sover här inatt! just nu ligger hon och kollar på ensam mamma söker, det var en ifrån norrköping med, och fan vilken ful dialekt vi har. när man hör oss prata, så låter de helt vanligt. sen när man hör folk på tv så tycker man att de låter skit fult. hahahaha fyfan!

ne, nu orkar jag inte skriva mer, kanske skriver senare pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!