vet inte vilken väg jag ska gå

detta blir de sista inlägget för idag, har egentligen ingenting att skriva men klickade mig in här endå, av något skäl?

mår inte så bra, känner ingen kraft. vet inte vad de är som händer, eller jo, egentligen vet jag. men jag vill inte skriva ut de här.. jag vet att man inte ska hålla allt inom sig, som tur är finns mina vänner - tack ♥

imorgon är det skola, börjar 10.10 rätt skönt! viccy frågade om jag ville ha skjuts av henne och hennes mamma. men tycker synd om svartingen som får åka spårvagnen själv då, så jag sket it. tar spårvagnen med svartingen istället, men ska möta upp viccy imorgonbitti endå.

aee, meningslösa ord. varför skriver jag ens? har så många tankar i huvudet att jag inte vet vad jag ska skriva i bloggen. mina privata tankar tar över, och de gör att jag inte kan skriva om något annat.

jag har i alla fall haft en rolig helg med min kusin och min bästa vän, mycket skratt - trots mina "sura" miner emellan åt. ni får mig alltid att skratta, jag är så jävla glad över att ni finns, ni anar inte.

ska strax lägga mig i sängen och messa med Kassi. vi hörs imorgon.
hoppas ni mår bättre än mig. mwaah ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!