Världens vackraste röst.

min kusin kom precis hit, vi sitter här och lyssnar på våran (och alla andra tjejers) dröm man. Först och främst är han våran och jag väntar bara på en ring på mitt finger från han, hahahahaha! Han har världens vackraste röst, man får gåshud så fort man hör honom. hans röst är verkligen speciell. hans charm gör att man smälter och hans bebisögon dödar! vi tror verkligen på honom, han kommer komma långt! vi har bestämt att vi ska träffa han innan vi dör. en kram och en fet puss på kinden hahahahah. vi sitter här och drömmer oss bort, kollar på alla hans framträdanden i idol, om och om igen. och man ryser lika mycket varje gång med ett leende på läpparna.


ne men vi tror på honom och jag hoppas att han eller eddie vinner! blir han inte etta eller tvåa, så kommer jag stämma svenska folket!!!!!!!

"you are not alone" nej, för du är här med mig HAHAHAHA! skämt osido :P

Kommentarer
Emma

Måste bara säga att jag tycker att du har fel. Eller han har fin sångröst men han väljer fel låtar hela tiden och det låter inte bra. Jag tycker att han ska åka ut :/



Blogg: http://killedbysweetenemies.blogg.se/
2009-10-29 @ 13:39:25
feliciasmamma

han sjunger fint :)



Blogg: http://mami-g.blogspot.com
2009-10-29 @ 18:04:08


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!