tv

blogg.se är översegt så jag har inte kunnat uppdatera, min kusin var i alla fall här och vi kollade på mammas pojkar (som jag tycker är riktigt roligt, älskar blattemamman hahahaha, jag dog av skratt när hon fråga alla om dom var oskulder) efter de kollade vi på inlåst som jag tycker om skit mycket, fick lite tårar när deras mammor kom dit och hälsade på faktiskt, verkar som att grabbarna har förändrats en del. sen gick min kusin hem och då fortsatte jag att kolla på pedros ande som vanligt. haha fan vad mycket tv-tittande de blev!

och nu satte jag mig vid datorn en stund, fixade min farm :$ vet inte vad jag ska skriva mer. min kära storesyster fyller år imorgon, eller om en timme. grattis på din 21-årsdag Suzan, jag älskar dig mer än ord kan beskriva. Trodde att vi skulle åka till henne imorgon, men hon kommer hem till oss istället sa mamma :)

ae, nu har jag slut på ord. (hoppas det går att publisera detta inlägget nu, annars får jag damp! puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!