tråååååååkigt

hälluu, min kusin kom hit en stund, men hon gick lika snabbt för hon skulle sova hos Maria. jag kollade i alla fall på inlåst, som går varje torsdag på kanal 4, 21.00. älskar den dokumentärserien och jag kommer följa de tills de slutar. det är så intressant och jag hoppas att dessa grabbar hamnar på rätt väg efter denna tiden i fängelset.



och efter inlåst kollade jag på pedros ande, som vanligt. alltid lika spännande enligt mig. nu är det datan som gäller, har inget bättre för mig. kommer inte kunna sova eftersom att jag somnade förut, så de blir väl att vara uppe till 3-4 .. tråkigt (finns inget att göra eftersom att alla sover vid den tiden nu när de är skola)

Kommentarer
Sebb

hon kärringen på bilden liknar min rektor som anmälde för mig misshandel .. fitt hora.. så jävla lik göördis hahaha



2009-10-11 @ 20:52:49


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!