tidsfördriv ..

ALLA TJEJER GÖR DET HÄR TESTET
För du vill väl aldrig stå utan kärleken?


OM JUST DIG!!

NAMN: Selma
SMEKNAMN: Selmiih, Sempan, handikapp, pullis ? haha
EFTERNAMN: Sedef
BOR: Norrköping


HAR DU UNDER DENNA MÅNAD...

SAKNAT NÅGON: ja
ÅNGRAT NÅGOT: har jag säkert
SVIKIT NÅGON: inte med meningen.
KÄNT DIG SÄMST: ja
GRÅTIT: ja
SKRATTAT: tillsammans med mina vänner skrattar jag alltid!
VARIT SJUK: njae
VARIT UTOMLANDS: nej
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: ja


KÄNSLOR

GRÅTER DU OFTA: senaste tiden
SKRATTAR DU OFTA: ja
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU?:  trött, besviken, ledsen.
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: inte bra
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: nae
HAR DU NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: ja, för pappa.. hahaha


KÄRLEK

FUNNIT KÄRLEKEN DENNA MÅNAD: inte denna månaden.
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: ja och nej.
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: självklart.
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: ja
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: ja
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET: söt!
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: längre än mig.
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: brunett!!!!!!!!!
FÅR DU MÅNGA KILLAR: de handlar inte om hur många killar man får...
HAR DU LÅNGA NAGLAR: ja
SMINKAR DU DIG: ibland


UTSEENDET PÅ DIG

BRUNETT ELLER BLONDIN: brunett
ÖGONFÄRG: brun/gröna
SNYGG ELLER FUL: har inte världens bästa självförtroende, så jag vet nt
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: som sagt, dåligt självförtroende.
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG, SÖT, VACKER: ja :$

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!