that tonight´s gonna be a good night!

inatt var de någon jävla idiot som borrade mitt i natten, jag tror att det är han som jobbar under mig, i pizzarian. haha ville gå upp och döda honom! inte nog med de, så höll dom på hela morgonen också. nu borrar dom med! ska dom aldrig sluta? hänger dom upp döda katter där eller? hahaha.

jag och min kusin har plattat våra hår med strykjärn. jag har egentligen platt hår, men ville ha ännu mer platt höhö. vi vet inte vad vi ska hitta på, de är så kallt ute. men de kommer bli en skön natt, de känner jag på mig.

i gotta feeling..



nee, nu ska vi städa sen blir det myskväll

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!