tankar och funderingar

sitter här och funderar lite, på allt möjligt egentligen.

jag framstår oftast som den kaxiga, beskyddande tjejen, som inte är rädd för något, skiter i allt osv.. men så är det inte egentligen, eller hur ? de vet både ni och jag innerst inne. okej, kaxig har jag varit sen jag var liten, då menar jag verkligen liten. men jag tänker inte på "nu ska jag vara kaxig, så dom visar respekt för mig" utan jag är mer sån som person och de är inte för att göra folk illa. beskyddande? japp, de är väl mest för att jag älskar mina nära och kära så pass mycket att jag inte låter någon göra dem illa.. försöker finnas där och prata för deras munnar om inte dom kan göra de, stötta osv.. sån är jag helt enkelt. och jo, jag är visst rädd för något, eller inte för något. utan för massor. känner mig inte bekväm i att släppa in folk i mitt liv (borde jag inte vara mer stolt över mig själv och kunna göra de?) - nej jag är rädd för att bli sårad o såna grejjer! jag hatar, verkligen hatar att gå ute när det är mörkt. de är de värsta som finns. jag kollar hela tiden bak och åt sidorna ända tills jag är innanför min port - men har flera gånger blitt jagad av bilar + en man, en gång, kan vara därför.. då är jag inte så jävla kaxig? som sagt, jag är inte kaxig för att tro att jag är bättre än alla andra! jag vet att alla människor är lika mycket värda. och dem som känner mig, VET att jag är världens snällaste, gulligaste människa. de handlar bara om dom som inte känner mig, dom får en mindre bra bild av mig oftast. och jag sket verkligen inte i allt, de är bara som de ser ut? eller, såg ut.. de var innan de. hade jag skitit i allt, hade jag väl inte gått i skolan? ne, just de! jag vill kunna betala hyran när jag bor själv, försörja mina barn. jag tänker!!!!!!!! även att det inte alltid ser ut så.

hoppas att inte ni får en dålig bild av mig nu, hoppas att ni förstår hur jag menar. jag är kaxig emot folk som är kaxiga mot mig, som inte känner mig.  jag skiter inte i allt, jag är en väldigt känslig person med ett stort hjärta. älskar jag någon, gör jag de på riktigt och hatar jag någon, är det likadant där.

Kommentarer
ida

du är en fin tjej :)



Blogg: http://idavakili.blogg.se/
2009-10-12 @ 21:45:32


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!