Taking the stage

har varit jätte trött men börjar piggna till nu =) min kusin gick precis, men hon kommer tillbaka senare när vi ska kolla på pedros ande. jag ska sitta här en stund nu, och sen hoppa in i dushen. vi har kollat på taking the stage som går på mtv, älskar de programmet verkligen. ni som vet vad jag pratar om - jag tycker att mia och tyler skulle vara skitsöta tillsammans. ne, har inget mer att skriva nu. vi hörs senare eller något.

PUSS



(har försökt publicera detta inlägget i över tjugo minuter.... men det vill inte publiceras =/ hatar när inläggen inte kommer fram! så i fortsättningen om ni märker att jag inte "uppdaterat normalt" tryck då på F5 så uppdateras bloggen och man ser de nya inläggen)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!