stan

nu är jag hemma efter att ha varit på stan med min kusin. igår somnade jag vid 1 tiden, men vaknade upp två timmar senare och kunde inte somna om förns 8 imorse. helt sjukt. sömnproblem hej. sen väckte hanna mig vid 1 tiden så gick vi ner till stan. köpte lite grääjor, bild nedan! vi käkade även på mc, haha övergott. sen när vi skulle hem, så var de FÖR kallt att gå upp för den långa backen så vi beslöt oss för att hoppa på spårvagnen och åka två hållplatse (lata och frusna)

nu är vi hemma hos mig, vet inte vad vi ska göra. ikväll är de i alla fall idol - rabih och eddie som gäller!


Kommentarer
Fejte

Du med dina por-krämer ;) HAHA<33



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2009-10-30 @ 16:42:58


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!