städa och laga mat

shuululu bloggen! jag hanna och viccy vaknade vid 3 idag tror jag, vi var uppe rätt sent inatt. dom sover här inatt igen! vi är ensamma hemma, wooho! vi har fortfarande på oss pyjamas. nu gick hanna hem, men hon kommer tillbaka. medan hanna är borta ska jag och viccy städa mitt rum lite fort.. ser förjävligt ut haha.

sen ska vi äta, men vad vi ska laga för mat, vet vi inte..

fick en kommentar som såg ut såhär:



svar: hej =D hm.. svårt att förklara. jag printar kommentaren och går in på paint, klistrar in den och sen högst upp står det " arkiv, redigera, visa, bild" osv.. jag trycker på bild och sen går jag in på ändra storlek/snedställ. och ändrar siffrorna på både vågrätt och lodrätt, för att bilden ska bli större (400) så att man ser texten tydligare när man lägger ut den på bloggen. sen sparar jag bara =)

Kommentarer
Anonym

Tack så jätte mycket för att du försökte men det gick inte hos mig :P



2009-10-10 @ 20:53:09
selma

okej, konstigt =/



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2009-10-10 @ 21:43:17


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!