spööööööööken

haha, vi la oss vid 6 imorse, lyckat? nej! men vi hade iallafall såna skrattattacker innan vi la oss, övertrötta antar jag. vi skrämde även upp varandra, pratade om spöken osv.. jag satt i min datastol, hanna och viccy satt i sängen och min dörr till rummet är närmast datorn, mitt ifrån ingenstans sa viccy något läskigt och jag flög till sängen och hoppade på hanna, på 1 sek hahahaha! viccy dog av skratt och jag och hanna var livrädda. hanna sprang upp och stängde min dörr, då sa jag öppna förhelvete, annars kanske de knackar på dörren, hahahaha så rädda vi var.. vi gick på toa alla 3 för att vi inte vågade gå själva, mesar till max!

slut snackat om spöken, jag är faktiskt själv hemma för mamma är hos grannen.. hanna gick precis och viccys mamma hämtade henne för några timmar sen. jag ska inte göra så mycket. tänkte gå in på en hemsida och kolla på sakerna jag skickade efter till kassi (så att jag inte ångrar mig) , de är rätt långt kvar tills han fyller år, men de gör inget. jag får vänta med att ge de till han. annars ska jag inte göra så mycket, hoppa in i dushen om någon timma osådär bara. skola imorgon.. skit!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!