shölölö

nysten kom hit inatt, så vi satt och snackade osådära i nån halv timma tre kvart kanske, jag vet inte? roligt var det att träffa han i alla fall, som jag hade saknat honom. haha, en kväll med mina bästa vänner - viccy och nysten (L)





jag älskar dig nysten, ska alltid finnas här för dig min vän!

imorse eller ja, vid 15 tiden (idag igen) gick jag och viccy upp och hon drog direkt, för hon skulle inte komma hem på något annat sätt om inte hennes pappas kompis skulle ha hämtat henne. så nu sitter jag här och gör ingenting. tjafsar lite med min zemer :(

Kommentarer
aylin - All eyes on me

Haha d u vet man måste bara vip för att träfa sånna människor ;D



Blogg: http://aylincaglipamuk.blogg.se/
2009-10-03 @ 16:18:08


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!