ruttnar bort i min ensamhet

jag sitter här och pratar med viccy på msn och så kollar jag runt lite på facebook. har inte bättre för mig .. jag och min kusin kollade på pedros ande förut, sen gick hon hem. jag har tjafsat lite med min zemer :( men hoppas på att det är utrett nu, för jag hatar verkligen att tjafsa med han. och de är alltid om småsaker, onödiga saker som blir tusen gånger större .. sånt vi inte behöver bry oss om egentligen. förlåt canim förlåt..

som sagt viccy har fixat en blogg, men den är lösenordskyddad! hon vill inte att folk ska kunna läsa de hon skriver. intresseboken antecknar? hahaha! ne men men, skrev de bara för att! ska väl snart försöka sova.

Kommentarer
Anonym

Killen som dessie bråkar med som har sexbilderna och som inte dessie vågar nämna i sin blogg..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se



2009-10-01 @ 04:51:35


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!