Pedros ande



kan börja med att säga att viccy är översur för att hon inte kan kolla på pedros ande, de är vårat program och hon kan bara se de när hon är här, för hon har inte den kanalen i sitt rum och hon vill inte sitta nere i vardagsrummet själv och kolla, hahahaha. tycker synd om henne! men i alla fall:


nu har jag pratat lite med kastriot och viccy på msn. om ca en timma börjar Pedros ande, som håller på enda till 05.00, jag tror nog jag orkar vara uppe så länge med tanke på att jag sovit skit mycket. men orkar jag gå upp till skolan då? jag måste till skolan imorgon!

ska i alla fall sitta här en stund till, sen ska jag dejta sängen och tvn all night long, hörs imorgon!
MWAH (K)

och svar till personen som undra vem Al-Fadji var: haha, en skön "blatte" som skämtar om allt. (du kan även söka på youtube) klicka dig in på hans blogg, så märker du! - trodde att alla visste vem alfadji var, hmm.. konstigt att inte alla vet, han är bäst!


Kommentarer
Amis

sjukt söt är du & bloggen är överfin ! =)



Blogg: http://amerisasaranovic.blogg.se/
2009-10-04 @ 23:42:57


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!