pedros ande snart

ingen bra uppdatering idag, jag vet. har inte orkat sitta vid datorn. vi vaknade i alla fall upp vid 15.15, LITE SENT! men vad ska man göra. det är fredag, så de är bara att njuta =) hannah kom hit efter en stund och lånade några pumps av mig som hon skulle ha ikväll. då käkade vi även frukost. sen har vi kollat på tv, pratat en massa, skrattat skit mycket och så har jag dushat. jag och viccy lagade mat för ca en timma sen så nu är vi mätta och ska lägga oss i sängen om ca en halv timma, då vi ska ta fram chips, dip och läsk också som vi var nere och handla förut =) hon sover här inatt igen.

see yaa



hahaha

Kommentarer
Anonym

Killen som knäcker bloggfjortisarna och berättar

sin vinkel ur livet..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se



2009-10-02 @ 21:35:35


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!