patetiskt

o fyfan vad arg jag är.. jag kokar! tänker inte skriva ut var, hur eller när jag har sett eller hört detta. men hur fan kan man göra så emot en vän?! emot en vän som man känt så jävla länge, för en smutsig liten typ? tjejen, fattar du inte att du sårar henne va? och du "typen" ? bestäm dig någon gång! hon är inte värd att må såhär, hon är värd så mycket bättre. hon är värd respekt. och ni behandlar henne absolut inte med respekt. vänner ska alltid finnas där, ALDRIG gå bakom ryggen - och de var precis de du gjorde! vill inte skriva ut för mycket, för kanske känner du dig träffad efter att ha läst detta? vet ej om du läser min blogg - men i fall att. vill inte att min vän ska få mer problem. för hon är verkligen en bra tjej och hon behöver inte må dåligt pga två äckliga idioter som er! jag vet hur du är, även att jag inte känner dig. du var en liten mes, de är du fortfarande. du kan inte stå på dig själv, du bara gråter om man kommer i din väg, för att? - FÖR ATT DU ÄR SÅ JÄVLA RÄDD. men om du är så jävla rädd (som man har sett) varför göra samma misstag igen? du är verkligen patetisk! trodde att du hade förändrat dig, efter allt som hänt. men de visade sig att du gjorde samma "misstag" igen .. herregud!

gumman, du förtjänar inte detta. du har inte gjort något fel alls. de är dom två idioterna som inte har någon hjärna. hade de varit min vän, hade jag verkligen sagt upp kontakten och ALDRIG mer varken pratat eller kollat åt hennes håll. hon är inte värd att ha en vän som dig. hon är inte ens värd bajs. - likaså han!
jag finns här för dig, de vet du!

och kommentera inte detta inlägget, smsa eller något istället.
puss på dig gumman!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!