nu är jag vaken!

vaknade först vid 16.00 men somnade om till 18.00 - skönt som fan! ska väl inte göra så mycket, bara vara hemma och ta de lugnt. är ju ledig på fredagar så imorgon blir de en extra sovmorgon. sitter här med ett glas cola och läser lite bloggar och är inne på facebook. finns inte så mycket att göra. har inget att skriva heller för den delen..

jag får för mig att de är fredag emellanåt så jag tror att de är idol, jag som längtar.. ska rabih sjunga? eddie vet jag att han ska. men rabih då?

haha måste bara lägga in en bild också. på viccy när hon sov här för några dagar sen, som vi skrattade - åt vad minns jag inte. men jag fångade henne på bild i alla fall hahahahaha


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!