massor TV!

nej, nu har jag pratat lite med viccy och hon ska bara käka så kommer hon hit :) hon ska sova här inatt.. inte konstigt va? så jag ska strax klä på mig och fixa mig lite. sen får jag se vad vi hittar på. vill dra ner på stan en sväng, måste ha en ny fondation. men får se hur de blir med de. ikväll ska vi i alla fall kolla på den nya dokumentärserien "inlåst" det är de första avsnittet av 6, så det ska jag följa nu! =) " Sju unga killar som hamnat i klammeri med rättvisan har valt att frivilligt kliva in i ett fängelse för att få ett smakprov på hur det är. På fängelset finns före detta fängelsedirektören Ann-Britt Grünewald, kriminalpsykologen Björn Lagerbäck samt Lars Siggelin och Mats Barre från ungdomshemmet Hassela. Deras uppdrag är att göra upplevelsen på fängelset så verklighetstrogen som möjligt. Dessutom kommer sju tidigare fångar agera mentorer till killarna " (kanal 4)

väldigt intressant! men innan det, kl 18.00 ska vi kolla på jerry springer som håller på till 20.00 och sen är det inlåst som gäller. efter det börjar pedros ande, min och viccys nya favoritserie som går på kanal 7.

mycket tvtittande - men de gillar vi ;)

förresten? någon som vet när Busta Rhymes kommer till norrköping? =)




Kommentarer
Anonym

han kmr te otten på lördag :)



2009-10-01 @ 15:58:28


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!