life goes on

tror faktiskt inte att det blir något mer inlägg för idag, min kusin ligger och snarkar emellan åt, nu vaknade hon. hennes mobil ringde.. nu la hon sig igen. SÖMNTUTA! jag är inte på världens bästa humör. därför kommer uppdateringen vara seg idag. förmodligen kommer jag tillbaka imorgon istället. det händer för mycket just nu, jag pallar inte sitta här och leka glad o såna grejer. vi hörs när vi hörs. puss på er (L)

förresten, jag ska kolla på andra avenyn och pedros ande, i vilket fall (anteckna det, tack) :S eller något, haha.. spelar ingen roll vilket humör jag är på, de SKA jag kolla på idag.

Kommentarer
aylin - All eyes on me

Tack gumman, ja du ;;D



Blogg: http://aylincaglipamuk.blogg.se/
2009-10-06 @ 18:22:34
kimberlie

(sv) tack gumman , hoppas allt är bra med dig <3



Blogg: http://kimberliececilia.blogg.se/
2009-10-06 @ 23:48:20


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!