lagar mat

har faktiskt inte haft någon lust att uppdatera idag, men nu är jag här. kom hem ifrån hanna för en stund och nu håller jag på att laga mat, kyckling och ris. skit gott! + min och hannas favorit sky eller vad de heter till. vi gör en egen med vatten, salt, grill krydda och svart peppar + lite matlagningsgrädde. de blir verkligen övergott.

och så kollade vi på taking the stage samtidigt. känner mig som en riktig hemmafru, har plockat iording massor kläder också. och lagat mat 3 dagar irad. haha, jag är duktig ;) min kusin sover här inatt igen. vi ska bara ta de lugnt. scream queens är på tv ikväll, så de ska vi kolla på.

vi vart sura över att inte blog awars sänds på tv ikväll, först sa dom att de skulle göra de, men nu är det förflyttat till den 24 okt.. tråkigt =/ aja, vi hörs senare. puss

jag är besviken!

Kommentarer
aylin - All eyes on me

- haha jag vet :) VEM FAN GILLAR IMPORTER ?!?1



Blogg: http://aylincaglipamuk.blogg.se/
2009-10-18 @ 02:42:51


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!