kusin sover här inatt

snart kommer min älskade kusin hit, vi ska kolla på idol och lite sånt. hon sover här inatt. jag säger ju de, jag kan inte sova själv =/ nu knackar hon på dörren, mamma öppnar och ber henne gå ner och köpa mjölk Mohahaha.. hahahaha!

aja, jag har käkat och badat, skrattat som fan åt mamma - så mycket att jag la mig mitt på sängen och verkligen skrattade så jag knappt kunde andas.
de var såhär, hon skulle göra något på datorn och de stod
Användarnamn:
Lösenord:

hon fulade sig och höll för handen när hon skulle skriva lösenordet (hon är segast i världen på att skriva på ett tangentbord) men denna gången råkade hon skriva fel lösenord, så hon fick göra om allting (synd för henne, inte för mig mohaha) denna gången höll hon också för med handen men hon skrev lösenordet, där användarnamnet skulle vara hahaha, jag dog verkligen av skratt.

stackars min mamma (L)

aee, slut på de roliga. vi hörs senare eller något. har inget mer att skriva nu =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!