ISKALLT

dålig uppdatering, jag vet. men bloggen har fuckat också. de har inte gått att gå in på bloggen alls, men jag har endå sovit så jag ska inte skylla på bloggen haha.

började vid 10.10 idag, ingen svarade på sms imorse, verkligen ingen - förutom robin, en i min klass. så han åkte jag med till skolan. (hatar att åka spårvagn själv) jobbade riktigt bra idag känner jag, fick massor gjort! käkade lunch med rose, sen en lektion till och efter de mötte jag upp rose och oscar så tog vi spårvagnen hem. och sjävklart fick vi springa för den stod där. o började åka, så jag sparkade lite på dörren, då stannade han snabbt som fan och vi klev på spårvagnen. han kom emot oss och slet tag i oscar (antagligen för att han är kille) ?! och puttade ut han ifrån spårvagnen. oscar skulle nästan slå ihjäl honom.. vi fick vänta på nästa spårvagn .. och sen

gick jag hem och sov!! först ringde hanna och väckte mig vid 16.00, men jag sa, " jag sätter alarm, hej då " då satt jag alarm på 17.10, men jag måste ha stängt av den i sömnen för jag vaknade upp vid 18.30

då käkade jag och kollade på jerry springer, de var en man som hade varit tillsammans med sin tjej i ett år, och hon var gravid. men bakom ryggen hade han gjort två andra tjejer gravida också.. herregud! jag hade mördat killen. han måste ha något fel eftersom att han gör så..

aja, efter ett tack kom min kusin hit en stund, hon gick typ nyss. har inget mer att skriva, inga bilder heller. eller jo, de är iskallt och jag fryser ihjäl och mina händer är isbitar. vintern är verkligen påväg? tänk om det var 2 dagar kvar till sommarlovet istället, vilken lycka! sluta drömma nu selma ..
aee, vi hörs, puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!