idol

nu har vi precis kollat på idol, jag har en ny favorit också, Reza. hon är verkligen grym! vilken röst, hon gör allt så jävla bra. hoppas hon kommer långt. och självklart mina älsklingar Eddie och Rabih, skulle kunna gifta mig med dom två haha. mår riktigt bra av att höra dom sjunga och dom är så söta, haha mina älsklingar. Rabih är ett riktigt charmtroll, putteeee =) just de, Tove också är riktigt bra, fast hon hade valt fel låt denna veckan, så hon var inte lika bra. men fuck de, hon kommer också komma långt och jag hoppas verkligen att dessa 4 får stanna!

nu ska vi kolla på Pedros ande och sen vid halv 11 ska vi kolla vem som åkte ut ur idol.

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!