hjälp mig med en ny blogg design

bara för att jag har så tråkigt ska jag försöka fixa en ny header, för hon som skulle fixa min har inte hört av sig.. om någon som är bra på designer, ser detta - skulle ni kunna hjälpa mig då?

jag vill ha en rosa design, men vit bakgrund där man skriver (en vit fyrkant där man skriver sina inlägg och resten av bloggen ska vara rosa, bild nedan) . och runt om rosa, om man säger så. sen vill jag att det ska stå :
"Selma Sedef
All Eyez On Me
" på själva headern. vilken textstil som helst, men helst skrivstil eller något åt de hållet. och jag vill ha lite bling bling tema, glittrigt guld/silver och några coola såna krummilutter haha, kan ej förklara..  typ, "stjärnor" sånt som lyser.

ungefär den färgen vill jag ha!


jag kan heller inte lägga in den på min blogg, är verkligen sämst. kan bara skriva inlägg, publicera, kolla kommentarer och statestik hahaha! så om du kan lägga in den också,  och ändra rubriken till svart..

så hör av dig om du är bra på designer, skulle bli riktigt tacksam eftersom att jag är så trött på denna fattiga jag har nu!

kommentera i detta inlägget, med din bloggadress eller mailadress så att jag får tag på dig. eller så mailar du mig på [email protected].

PUSS PÅ ER


Kommentarer
Adelina

kolla min design, tjejen som fixade min har skrivit sin bloggadress nånstans i headern! hon är jätte dutkig, hon har även fixat www.sannanannskog.blogg.se =) puss <3



Blogg: http://adelinaadelina.blogg.se/
2009-10-11 @ 20:10:32


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!